PRELEGENCI

Mirosław Antonowicz

dr nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, Członek Zarządu PKP S.A


Dr nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, Certyfikowany „ Senior Logistics” European Logistics Asociates Bruksela, Certyfikowany - Chartered Fellow (FCILT)-The Chartered Institute of Logistics and Transport UK. Pracownik Naukowy Akademii Leona Koźmińskiego – Kolegium Finansów i Zarzadzania, adiunkt Katedry Marketingu, Kierownik bloku Studiów Podyplomowych w ALK w zakresie zarządzania logistyką, zakupami, spedycją, transportem. zarządzania łańcuchem dostaw, Dyrektor Centrum Badawczego Logistics & Procurement Center ALK. Wieloletni Menedżer sektora transportu kolejowego miedzy innymi, Vice Prezes Urzędu Transportu Kolejowego, Członek Zarządu PKP CARGO S.A., Rady Administracyjnej ERA, Członek Rad Nadzorczych Spółek Kapitałowych, Członek Polskiego Towarzystwa Logistycznego, Członek Stowarzyszenia Menedżerów i Ekspertów Transportu Szynowego -KIG. Obecnie Członek Zarządu PKP S.A.
Akademia Leona Koźmińskiego

Karol Borycki

Prezes Zarządu


Wykwalifikowany i doświadczony menedżer specjalizujący się w organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwem o profilu handlowo-produkcyjno-usługowym. Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne, praktyczna wiedza w zakresie organizacji i realizacji dystrybucji, przetwórstwa i usług , zarządzania zespołem, logistyki i obsługi reklamacji. Bardzo dobre umiejętności rozwijania współpracy i utrzymywania długofalowych relacji z klientami (wewnętrznymi i zewnętrznymi) poprzez doradztwo i wsparcie merytoryczne.
Benteler Distribution Poland Sp. z o.o.

Ireneusz Dyrek

Koordynator Lean Manufacturing


Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego oraz Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Członek Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją. Od 2009 roku związany z Firmą WIŚNIOWSKI. Koordynator wdrażania szeroko pojętej filozofii Lean Manufacturing. Członek zespołu odpowiedzialnego za kreowanie polityki jakości oraz rozwój systemów zarządzania wewnątrz organizacji. Certyfikowany Audytor wewnętrzny systemów zarządzania. Specjalizuje się w optymalizacji przepływu wartości oraz procesów biznesowych w przedsiębiorstwie. Odpowiada za organizacje szkoleń przy realizacji projektów oraz szkoleń nowo przyjętych pracowników w zakresie Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz Jakości. Swoją wiedzę stale poszerza poprzez udział w konferencjach oraz szkoleniach tematycznych. Pasjonuje się motoryzacją oraz nowoczesnymi technologiami a od kilku miesięcy zaangażowany Tata córeczki Antoniny.
WIŚNIOWSKI Sp. z o.o. S.K.A.

Dr Małgorzata Gałązka-Sobotka

Dyrektor Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, Dyrektor programu „MBA w Ochronie Zdrowia”


Wiceprzewodnicząca Rady Narodowego Funduszu Zdrowia oraz Doradca Prezydenta Pracodawców RP w obszarze ochrony zdrowia. Dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia Uczelni Łazarskiego – akademickiego think-tanku zajmującego się badaniami i analizami w sektorze ochrony zdrowia. Jest także kierownikiem programowym wielu certyfikowanych przez Uczelnię Łazarskiego programów szkoleniowych przeznaczonych dla lekarzy, kadry zarządzającej w opiece zdrowotnej oraz pracowników instytucji publicznych z sektora opieki zdrowotnej. Posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych ze specjalnością ekonomika, organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem. Jest ekspertem w obszarze zarządzania strategicznego, przywództwa i kapitału ludzkiego, z szerokim doświadczeniem projektowym i szkoleniowym. Autorka licznych artykułów i publikacji eksperckich oraz raportów badawczych poświęconych ekonomiczno-społecznym aspektom ochrony zdrowia. Integratorka ludzi i idei. W czternastej edycji „Listy Stu" tworzonej przez Puls Medycyny dr Małgorzata Gałązka-Sobotka znalazła się w pierwszej dziesiątce osób, które wywarły największy, pozytywny wpływ na polski system ochrony zdrowia.
Uczelnia Łazarskiego

Michał Gądek

Koordynator systemów produkcyjnych


Koordynator systemów produkcyjnych w Hager Polo Produkcja, członek grupy standaryzacyjnej VS Electro-Mechanical Hager Group. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Politechniki Śląskiej. Od przeszło 15 lat związany z przemysłem (w firmach Delphi, ECI i obecnie Hager), od 12 lat specjalizuje się w doskonaleniu procesów produkcyjnych, logistycznych i biznesowych. Posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań i budowaniu systemów opartych o ideę Operational Excellence (OpEx). Prywatnie pasjonat gier strategicznych i paintballa.
Hager Polo Produkcja

Michał Gołąbek

Dyrektor Lean Management


Ekspert w dziedzinie wdrażania i rozwoju kultury Lean Management. Certyfikowany Master Coach Visual Performance Management Academy. W dotychczasowej karierze wspierał klientów w transformacjach procesów i budowaniu świadomości wśród kadry zarządzającej. Łączy najlepsze praktyki Lean Management, Business Process Management, Change Management. Współautor programów ciągłego doskonalenia. Obecnie odpowiada za rozwój i wdrożenia programu Lean TDJ Management w 17 zakładach. W swojej karierze zawodowej wsparł transformację już kilkudziesięciu firm w Polsce i na świecie (PKP Intercity, DB Schenker Rail Polska, Axzon Group, Grupa Integer S.A., Grupa Graal S.A, Grupa Steico S.A.,ZGH Bolesław S.A. oraz wiele innych). Pasjonat ciągłego doskonalenia i wyznaczania ambitnych celów. W wolnych chwilach spędza czas z rodziną i jest wiernym fanem Bayernu Monachium.
Grupa TDJ

Sebastian Jarzębowski

Dyrektor Council of Supply Chain Management Professionals (CSCMP) w Polsce, Dyrektor ds. Naukowych Logistics & Procurement Center ALK.


Stopień doktora habilitowanego uzyskał w 2015 r. w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, stopień doktora w 2009 r. (Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie). Studia magisterskie ukończył w 2005 r. na WNE SGGW w Warszawie, oraz w 2006 r. na Uniwersytecie w Bonn, Niemcy (Nauki Gospodarcze i Społeczne). Posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim z zakresu technologii informacyjnych w logistyce, modelowania procesów biznesowych oraz zarządzania łańcuchami dostaw. Działalność naukowo-badawcza koncentruje się na efektywności gospodarowania przedsiębiorstw, zarządzaniu łańcuchami dostaw oraz logistyce. Autor kilkudziesięciu publikacji w tym zagranicznych. Wielokrotne staże zagraniczne na Uniwersytetach w Bonn, Hamburgu, Halle, Visiting Professor w Fisher College of Business, Ohio State University, USA oraz na Uniwersytecie w Bonn. Stypendysta Deutscher Akademischer Austauschdienst (DAAD), Fundacji Schaumanna i innych. Koordynator krajowych i międzynarodowych projektów z zakresu logistyki i zarządzania łańcuchami dostaw.
Akademia Leona Koźmińskiego

Michał Kozieł

Lean Manufacturing & Continuous Improvement Leader


Koordynator wdrażania szeroko pojętej filozofii Lean Manufacturing w ALSTOM Konstal S.A. Członek zespołu APSYS (Alstom Production System) odpowiedzialnego za kreowanie oraz rozwój systemów produkcyjnych i optymalizacje procesów wewnątrz-zakładowych. Absolwent Politechniki Śląskiej na wydziale Inżynierii Materiałowej i Metalurgii. Ukończył studia podyplomowe Lean Management w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz Project Management w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Od ponad 7 lat związany z przemysłem ciężkim. Od 5 lat specjalizuje się w optymalizacji procesów produkcyjnych oraz szerzeniu podejścia ciągłego doskonalenia poprzez organizowanie szkoleń i aktywne uczestnictwo w środowisku Lean. Pasjonat stosowania ciągłej poprawy nie tylko w pracy ale również w życiu prywatnym. Jego wielkim hobby są gry planszowe.
ALSTOM Konstal S.A.

Mariusz Kubicki

Manager Global Finance Process Improvement and Governance


Mariusz Kubicki, MBA (St. Gallen Business School w Szwajcarii oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie) i certyfikowany coach, menedżer z wieloletnim doświadczeniem, globalnie odpowiedzialny za doskonalenie procesów finansowych w firmie Philip Morris International (PMI) dla czterech regionów – EU, EEMA, LA&C i Azji. Ponadto odpowiedzialny za procesy migracyjne, komunikacje wewnętrzną oraz zarzadzanie relacjami z klientami. Obecnie współtworzy i nadzoruje strategie ekspansji dynamicznie rozwijających się centrów usług współdzielonych PMI. Uprzednio zarządzał działami księgowości i raportowania (160+ osób) oraz kontroli wewnętrznej dla ponad 30 rynków europejskich.
Philip Morris International

Sebastian Matyniak

Prezes Zarządu


Lider i wizjoner, który wyznacza kierunki rozwojowe firmy Brainstorm. Zawsze dąży do celu z poszanowaniem wartości własnych i Klienta oraz z troską o zespół. Pasjonat teorii ciągłego doskonalenia. Od kilku lat tworzy siłę polskiego biznesu rozwijając spółki z różnych branż. Aktywny w środowisku MBA - zaprasza ciekawych, doświadczonych ludzi do dzielenia się swoim doświadczeniem wpływając tym samym na podnoszenie standardów pracy w wielu organizacjach. Posiada bogate doświadczenie w projektach wdrożeniowych Lean Manufacturing.
Brainstorm Group Sp. z o.o.

Marcin Nowak

Dyrektor Lean Management


Jest absolwentem Politechniki Śląskiej oraz Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania w Katowicach. Swoje ponad 10 letnie doświadczenie zawodowe zdobywał w branżach automotive, logistyka oraz przemysł ciężki. W Saint Gobain Sekurit, zajmował się rozwojem i wdrożeniami nowych produktów, pracując bezpośrednio z klientami jak BMW, Opel, Renault. W obszarze logistyki m.in. w Grupie DB Schenker oraz PKP Intercity gdzie pełnił funkcję Managera/Dyrektora Projektu i odpowiadał za optymalizację procesów biznesowych oraz transformację organizacji w oparciu o metodologię Lean. Obecnie jest Dyrektorem Lean Management w Grupie TDJ, obejmującej kilkanaście zakładów produkcyjnych, powiązanych w grupy kapitałowe, w tym kilka notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od kilku lat stały uczestnik wielu konferencji i spotkań praktyków lean, współautor programów ciągłego doskonalenia. Prywatnie zapalony quadowiec oraz fan sportów motorowych.
Grupa TDJ

Monika Petruczenko

Kierownik w Departamencie Procesów w Getin Noble Bank SA


Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii im. Leona Koźmińskiego na kierunku Finanse i Bankowość. Z branżą bankową związana od 15 lat, gdzie jako certyfikowany Green Belt optymalizuje procesy i z pasją szerzy ideę zarządzania procesami. W pracy ceni ludzi, a w ludziach ich indywidualność i naturalne umiejętności. Uważa, że największy rozwój jest poprzez docenianie drzemiącego w każdym potencjału. Z powołania Coach w trakcie akredytacji International Coach Federation. W czasie wolnym projektuje i urządza swój dom, a na urlop najchętniej wyjeżdża na własną rękę w coraz to nowe zakątki świata.
Getin Noble Bank SA

Ireneusz Wolski

Dyrektor ds. Rozwoju/ Członek Zarządu


Ekspert w dziedzinie budowania pozycji lidera, sztuki prezentacji i perswazji a także komunikacji i efektywności. Ukończył Politologię na Uniwersytecie Śląskim oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim. Certyfikowany konsultant i trener Herrmann Brain Dominance Instrument. Od ponad 15 lat realizuje projekty doradcze i szkoleniowe. Doświadczenia zawodowe zdobywał m. in. jako konsultant i trener międzynarodowej firmy doradczej Ernst&Young. Wcześniej profesjonalnie zajmował się sprzedażą pełniąc m.in. funkcję Regionalnego Dyrektora Sprzedaży, zajmował się również windykacją oraz marketingiem. Jego wielką pasją jest hokej – wraz ze swoją drużyną w 2009 roku zdobył srebrny medal Mistrzostw Polski Amatorów.
Brainstorm Group Sp. z o.o.

Magdalena Wierzbicka

Continuous Improvement Manager


Kierownik działu Ciągłego Doskonalenia w firmie Adient Automotive (były Johnson Controls Automotive). Zawodowa zagadnieniami Lean i Six sigma zajmuje się od około 8 lat. Certyfikowany Six Sigma Black Belt, Lean Implmenter oraz Kepner-Tregoe Practitioner. Ukończyła Politechnikę Śląską w Gliwicach, Wydział Organizacji i Zarządzania w Zabrzu na specjalizacji Zarządzanie Jakością. Jest doktorem nauk ekonomicznych w dziedzinie nauki o zarządzaniu – doktorat pisała z tematyki doskonalenia systemów zarządzania jakością zgodnych z normą ISO 9001. W przeszłości zajmowała się tych wdrażaniem systemów jako konsultant i audytor. W motoryzacji początkowo pracowała jako inżynier jakości, następnie przeszła do działu ciągłego doskonalenia. Jej pasją są metody i narzędzia rozwiązywania problemów – poznawanie, odkrywanie, kompilowanie i używanie. Prywatnie jest mamą prawie 3-letniego Mateusza, dla które uwielbia projektować i szyć ubranka.
Adient Seating Poland