
Krzysztof Pniewski
Prezes Zarządu – Cedrob Foods S.A.
Ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu finansami, działał jako dyrektor finansowy, biegły rewident, przedsiębiorca, doradca strategiczny i członek rad nadzorczych. Pracował z czołowymi grupami kapitałowymi w Polsce, Europie i USA, specjalizując się w strategii, zarządzaniu finansami i nowoczesnych narzędziach informatycznych.
Absolwent Politechniki Warszawskiej, Krzysztof posiada certyfikaty FCMA, CGMA oraz Lean Six Sigma Black Belt, a także ukończył szkolenia na prestiżowych uczelniach, takich jak Kellogg, LSE i Columbia University.
Jako ceniony specjalista Lean Management, Krzysztof poprawia efektywność operacyjną organizacji. Jego wystąpienia dostarczają inspiracji i praktycznej wiedzy liderom biznesu.

Sebastian Matyniak
Prezes Zarządu – Brainstorm Group
Posiada ukończone studia MBA, Certyfikat Six Sigma Black Belt oraz ekonomiczne wykształcenie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu doskonale rozumie specyfikę pracy klienta, wartość dla klienta oraz potrafi dostrzec marnotrawstwa.
Fascynuje go lean management, szczególnie zwiększanie efektywności procesów i ludzi, co wykorzystuje w życiu prywatnym i zawodowym. Pracował nad projektami lean management dla największych firm w kraju, spędzając ponad 2000 dni na projektach z zakresu lean management, zarządzania i strategii.

Thomas Kaizer
Head of Machining – Mercedes
Urodzony w Polsce, skąd w 1988 roku wyjechał do Niemiec. Skończył studia z zakresu informatyki ekonomicznej, technik budowy maszyn. Karierę w Mercedesie zaczynał w roku 1992 jako odlewnik i przez 31 lat przeszedł przez wszystkie szczeble kariery od pracownika produkcyjnego po członka zarządu MBMPL. Od 2017 budowa i uruchomienie fabryki silników i baterii w Jaworze
Zainteresowania: sztuki walki, sporty ekstremalne.

Marcin Różański
Dyrektor Techniczny – ISCAR Poland
Od marca 2023 roku pełni funkcję Dyrektora Technicznego w ISCAR Poland, gdzie odpowiada za wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych w zakresie narzędzi skrawających, mających na celu zwiększenie efektywności produkcji. Jest zaangażowany w ciągłe rozwijanie swoich kompetencji, na bieżąco analizując nowe technologie i trendy w branży, aby zapewnić najwyższą jakość realizowanych projektów i wsparcia technicznego.
W pracy kładzie nacisk na praktyczne podejście i współpracę z zespołami inżynierskimi oraz produkcyjnymi, co pozwala skutecznie realizować cele organizacyjne.
W swojej karierze współpracował z czołowymi firmami przemysłowymi, realizując projekty związane z wdrożeniami i optymalizacją. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się również ze studentami uczelni wyższych.
Największą pasją Marcina jest aktywne spędzanie czasu z rodziną.

Andrzej Grochowalski
Członek Zarządu – Leroy Merlin Polska
Absolwent krakowskiej AGH, jest związany z informatyką i nowoczesnymi technologiami od ponad 20 lat. Obecnie jest Członkiem Zarządu Leroy Merlin Polska, odpowiedzialnym za obszar IT. Wcześniej był CIO w Grupie InPost oraz Grupie Tauron, a przez 10 lat pracował jako dyrektor IT w BNP Paribas, gdzie koordynował centrum innowacji.
Ma na koncie liczne transformacje informatyczne i udane projekty wdrożeniowe, w tym fuzje banków. W 2021 roku wyróżniony w konkursie CDO of the Year organizowanym przez Forbes i Business Insider.

Bartosz Rusek
V-ce Prezes Zarządu – Brainstorm Group
Ekspert w zarządzaniu i sprzedaży z 20-letnim doświadczeniem, w tym 8 lat jako Trener i Konsultant. Wiedzę zdobywał pracując i szkoląc się w Polsce i za granicą. Od 2008 roku związany z Brainstorm Group, obecnie jest Wiceprezesem Zarządu i Dyrektorem Sprzedaży oraz prowadzi projekty szkoleniowo-doradcze. Jako nauczyciel języka angielskiego specjalizuje się w Metodyce Nauczania i prowadzi projekty w środowisku międzykulturowym.
Brał udział w projektach szkoleniowych i doradczych w Polsce, Ukrainie, Rosji oraz międzynarodowych korporacjach. Prywatnie pasjonuje się wspinaczką, turystyką górską, bieganiem, fotografią i podróżami, szczególnie do Nepalu, który odwiedził trzykrotnie.

Paweł Mieczkowski
Expert Project Manager – Brainstorm Group
Ekspert w dziedzinie zarządzania projektami oraz optymalizacji, z ponad dekadą doświadczenia w różnych sektorach, w tym farmaceutycznym, IT, budowlanym i spożywczym. Obecnie jako konsultant w Brainstorm Group specjalizuje się m.in. w optymalizacjach procesów logistycznych i transportowych, pomagając firmom znacząco poprawiać efektywność operacyjną. Znany ze swojej umiejętności pracy z ludźmi. Schodzi do najdrobniejszych szczegółów, aby znaleźć najbardziej optymalne rozwiązania. Metodę „5 x dlaczego” i dążenie do ciągłego doskonalenia ma wpisane w DNA.
Studiował telekomunikację na Politechnice Wrocławskiej, psychologię działań menedżerskich na SWPS i prawo w biznesie na Uniwersytecie Wrocławskim.

Michał Gądek
Production Systems Manager,
Lean expert & trainer
Posiada ponad 18-letnie doświadczenie zawodowe w międzynarodowych koncernach w roli specjalisty i menedżera. Specjalizuje się w doskonaleniu procesów produkcyjnych, logistycznych i biznesowych. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno prowadząc projekty wewnątrz organizacji, w której pracował, jak i dla biznesu. Ma za sobą kilkadziesiąt projektów doradczych i szkoleniowych z tematyki związanej z filozofią Lean.
Głównymi obszarami jego działań są reorganizacje i skracanie czasów przezbrojeń w oparciu o metodologię SMED, doskonalenie obszarów produkcyjnych lub strumieni wartości w oparciu o dogłębną analizę (głównie metodą VSM), ale również stosuje wiele własnych, autorskich metod analitycznych. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Politechniki Śląskiej w Gliwicach, dzięki czemu odnajduje się w bardzo różnych obszarach i zróżnicowanych zadaniach.
Agnieszka Małachowska
INFOR ERP Segment Director Axians IT Services Poland Sp. z o.o.
Od ponad 20 lat pracuje w branży IT, obecnie w Axians, wspierając firmy przemysłowe przez wdrożenia aplikacji biznesowych (ERP, PLM, CPQ). Współpracuje z Zarządami i Zespołami firm produkcyjnych, także w sektorze zbrojeniowym.
Wierzy, że w czasach dużej zmienności biznesowej rozwiązania w chmurze i Lean pozwalają zdobyć przewagę konkurencyjną i dynamicznie rozwijać biznes. Zarządza zespołem 80 konsultantów i programistów w Axians. Absolwentka MBA, Business Development Mastery (IRSiM), Szkoły Głównej Handlowej (Efektywne zarządzanie IT), Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (informatyka w Zarządzaniu) oraz wielu innych kursów i szkoleń.
Pasjonatka Lean, rozwoju firm i ludzi, a także płetwonurek.
Michał Bratek
Plant Manager – Helvoet Polska
Menadżer z 20 letnim stażem w przemyśle. Łączący doświadczenie z branży automotive, budowlanej, stalowej, spożywczej. Specjalista w zakresie supply chain, zarządzania produkcją oraz optymalizacji procesów. Od dwóch lat kieruje spółką Helvoet Rubber & Plastic Technologies w Polsce, zakładem przechodzącym proces głębokich zmian rozwojowych.
Absolwent Zarządzania Produkcją na Politechnice Śląskiej oraz Szkoły trenerów biznesu i studiów podyplomowych z zakresu Lean Management.
Jako trener i konsultant realizował projekty m. in dla takich firm jak: Ikea, Proseat, Cedrob, Ponar Wadowice, DsSmith oraz prowadził zajęcia dla studentów Politechniki Opolskiej, Politechniki Częstochowskiej, WSB, Uniwersytetu Morskiego w Gdyni.
Pasjonat ciągłego doskonalenia, dla którego ZMIANA kojarzy się jednoznacznie dobrze i stanowi motywację do pracy.
Prywatnie pasjonat gór w każdej formie i porze roku. Przewodnik górski, taternik oraz skialpinista.
Oktawiusz Kacza
Regional Vice President – Backbase
Ekspert z ponad 25-letnim stażem w zarządzaniu na najwyższych szczeblach w branży technologicznej, bankowej oraz edukacyjnej. Obecnie pełni funkcję Regional Vice President w firmie Backbase, gdzie odpowiada za rozwój i implementację innowacyjnych rozwiązań w zakresie transformacji cyfrowej dla sektora finansowego.
Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu strategicznych projektów na skalę międzynarodową. Kierował globalnymi zespołami odpowiedzialnymi za rozwój nowoczesnych technologii.
Ponadto dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem jako wykładowca w programach Executive MBA w Krakowskiej Szkole Biznesu UEK.

Jacek Paszek
Product Manager – Symfonia sp. z o.o.
Doświadczony lider w branży IT. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań informatycznych. Zajmuje się rozwijaniem nowoczesnych produktów software’owych, wspierających cyfrową transformację biznesu.
Przez ostatnie lata był zaangażowany w realizację projektów optymalizacji procesów biznesowych oraz wdrażania systemów ERP w firmach produkcyjnych. Jego podejście łączy innowacyjność i elastyczność z wykorzystaniem sprawdzonych metodologii oraz specjalistycznej wiedzy branżowej.
Prywatnie pasjonuje się bieganiem i podróżami, a także nieustannie poszukuje nowych wyzwań zawodowych i osobistych.
Włodzimierz Miśta
Od ponad 25 lat pomaga firmom w realizacji ich strategii biznesowych, wykorzystując nowoczesne narzędzia informatyczne. Głęboko wierzy, że cyfrowa transformacja biznesu to nie tylko slogan, ale praktyczna forma budowania przewagi konkurencyjnej oraz tworzenia efektywnego środowiska pracy dla ludzi.
Jego doświadczenie obejmuje projekty wdrażania oprogramowania ERP, optymalizacji procesów biznesowych i budowania zintegrowanych rozwiązań dla firm produkcyjnych. W swojej pracy stawia na innowacyjność, elastyczność i szybkość działania, jednocześnie opierając się na najlepszych praktykach, sprawdzonej metodologii oraz specjalizacji branżowej.
Przez ostatnie dwa lata odpowiada za rozwój biznesu i realizację projektów w regionie Europy Centralnej. Absolwent MBA oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Paweł Chaber
Ekspert ds. analiz i strategii – PARP
Pasjonat cyfrowej rewolucji, od ponad 10 lat związany z sektorem publicznym. Autor oraz współautor artykułów analitycznych, publikacji branżowych, raportów i analiz dotyczących trendów, innowacyjności, przedsiębiorczości oraz szeroko pojętego obszaru digital.
Obecnie ekspert w Departamencie Analiz i Strategii PARP. Specjalizuje się w tematyce gospodarki cyfrowej. Posiada doświadczenie w realizacji projektów wspierających przedsiębiorstwa, startupy, samorządy i instytucje otoczenia biznesu.
Absolwent gospodarki przestrzennej, studiów MBA ze specjalizacją w zakresie transformacji cyfrowej, a także 4 kierunków studiów podyplomowych z zakresu handlu elektronicznego, e-biznesu, rozwoju regionalnego oraz ewaluacji.
Interesuje się wpływem oraz biznesowym wykorzystywaniem Internetu i nowoczesnych technologii. Prywatnie miłośnik biegania (towerrunning, maratony) oraz piłki nożnej. Ponadto uwielbia osoby, które czytają notki biograficzne do końca
Marek Podgórski
Doświadczony inżynier z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu procesami produkcyjnymi i wdrażaniu systemów Lean Manufacturing. Ukończył studia z Mechaniki i Budowy Maszyn na Politechnice Opolskiej.
Swoje bogate doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach kierowniczych w takich firmach jak Helvoet Rubber, Valeo Siemens eAutomotive, Hilton Foods LTD oraz Valeo Electric and Electronic Systems.
Specjalizuje się w zarządzaniu produkcją, projektowaniem linii produkcyjnych, zarządzaniu zespołami technicznymi oraz wdrażaniu nowoczesnych technologii, takich jak Industry 4.0. Jest również trenerem z zakresu Lean Manufacturing i walidacji nowych procesów produkcyjnych.